miercuri, 19 ianuarie 2011

Mi-a scris Nicoleta Luciu!


Mi-a scris Nicoleta Luciu! Chiar așa, ACEA Nicoleta Luciu! Habar nu am de unde are ea adresa mea, dar chestia în sine e un eveniment, nu? Cel puțin așa am crezut în prima secundă... Însă când m-am uitat la destinatar, să văd dacă nu cumva e vreo greșeală, am remarcat că nu eram singurul trecut acolo, ci am găsit chiar o listă întreagă... :( Să-i număr... Aaa, sunt 55 de destinatari!

Ce-mi scrie distinsa posesoare a celebrelor balcoane? "Felicitari! Ai castigat dreptul la un email lunar cu o super-oferta! Stai tunat!" Tunat unde? Tunat la ce?

Ciudat!... Mă uit în subsolul mailului... Nicio mențiune despre spam. Nimic despre vreun site pe care aș fi trecut la un moment dat... Nici nu ar avea de unde să mă agațe pe mine Nicoleta Luciu... Silicoane nu mi-am pus și nici nu intenționez... Batoane de slăbit nu mănânc, că nu am nevoie... La sală nu merg, că nu am timp... Iar în vreo telenovelă nu cred că vrea să mă invite, oricât de talentat mă știu că sunt... Oricum, tot pe pile e și talentul în țara asta... Iar eu n-am. Pile.
Hm... Ciudat... Vă țin la curent.

P. S. Poza de mai sus nu o am de la Nicoleta Luciu. Am luat-o de pe Google Imagini. Și se numește "Nicoleta Luciu Sex".

4 comentarii:

Anonim spunea...

1.Chiar dacă nu pare, e un spam... prin nu ştiu ce metodă face lumea rost de adrese de mail şi trimite mesaje d'astea.
ŞI
2.De unde ştii tu că e THE Nicoleta? Întreb nu dau cu paru'

Oricum, să mă ţii la curent cu telenovela.

Te e-pup,
Domniţa

Amedeo Ene spunea...

Domnița, draga mea, sunt convins că nu e decât un spam. Nu-mi fac iluzii și nici nu mă interesează, de fapt, dacă e sau nu THE Nicoleta Luciu. :)) M-am amuzat pur si simplu să primesc un astfel de mail. Și m-am gândit să se amuze și alții. Oricum, te țin la curent și pe tine. Aștept cu nerăbdare să-mi scrie din nou Nico. :)))

DR@KE spunea...

Tare treaba. ''stai tunat'' denota inca o data gradul de inteligenta...

iulian spunea...

http://www.eugeniavoda.ro/ro/emisiuni/diverse/ionut-budisteanu