miercuri, 11 august 2010

Găselniţe de misogin


Primesc pe mail:

Un bărbat analizează articolul nehotărât din limba română...

"Stau şi mă gândesc: oare e întâmplător faptul că tot ce denumeşte ceva care te enervează, te pune în pericol sau te distruge pare a fi FEMININ? Iar apoi tot ce ne alină, ne bucură şi ne mai dă un ţel în viaţă este de natură MASCULINĂ?

Voi, femeile, sunteţi O ploaie, O zăpadă, O grindină, O furtună.

Noi suntem UN soare, UN timp frumos, UN paradis.

Chiar nu aveţi noroc: O bucătărie, O veselă, O mătură, O căldură, O mizerie.

Noi suntem UN repaus liniştit într-UN fotoliu confortabil, citind destinşi UN ziar şi ascultând UN jurnal, asta dacă nu veniţi voi să semănaţi O discordie sau să ne faceţi O şicană.

Voi, femeile, vă daţi mari că aveţi O telecomandă, dar priviţi la UN televizor, unde noi alegem UN post care îl dorim.

În trecut, pentru a face calcule aveaţi O numărătoare prăpădită, acum barbaţii au inventat UN calculator.

Şi ceea ce vă defineşte, sexul, tot UN sex se spune şi niciodată O sex. Când vă simţiţi bine, trăiţi, nu-i aşa, UN orgasm, iar dacă o daţi în bară vă alegeţi cu O frustrare.

Voi puteţi avea O carte de credit, dar aceasta nu înseamnă nimic fără UN cont.

Ce poate provoca O problemă care se poate transforma într-O catastrofă? O eroare de pilotaj, O pană de benzină, O proastă vizibilitate, O întrerupere de curent. Voi, pentru a ne înrobi, doriţi O căsătorie, dar există şi eliberarea, care este UN divorţ.

Este limpede că limba română a fost inventată de UN bărbat, care nu v-a avut deloc la suflet!!!"

:) Ca să vezi... Găselniţe de misogin... În vacanţă. Aştept nesupunere de la cititoare... ;)

7 comentarii:

Razvan MARINCOI spunea...

:) ... f. tare.

Adriana Dumitru spunea...

Bine redactat! În rest cred că imi cunoțti părerea :)

Nicoleta Popescu spunea...

hmmmm....am primit si eu mailul respectiv...nu mi-ar lua prea mult sa ii raspund autorului, dar nu merita...am zimbit si l-am sters...

Nicoleta Popescu spunea...

vacanta placuta....si cu racoare, daca se poate :)

Anonim spunea...

Scuze ca tb sa scriu anonim, dar un el este si un poop.
:-D

Ida spunea...

"Voi, femeile, sunteţi O ploaie, O zăpadă, O grindină, O furtună.

Noi suntem UN soare, UN timp frumos, UN paradis."



Mrrr-rrr... Nu c-as fi "a bitch", da' ors'cat. Vai, ce l-as "grindiniza" pe autor... :)) Are dreptate (in romana). Se inseala (in engleza).

Ida spunea...

Ah, era sa uit. Uita-te pe pagina din mai, cu Eurovision-ul. Am o surpriza pentru tine.