joi, 4 noiembrie 2010

Ptiu, ispită!!!


Dimineață. Foarte. Metrou... Aglomerație... Înghesuială...

Stau lângă o ușă la un capăt de vagon, rezemat de perete. Mă uit în jur... Cei mai mulți dintre călători încă nu s-au trezit complet, moțăie... Doar vecinii mei de "conservă" sunt ocupați...

În stânga mea, un tânăr. Vreo 20 de ani. Abia i-au dat tuleiele. Probabil student. Îmbrăcat simplu, aproape sărăcăcios... Șapcă în cap. Ține în mâini o cărticică de rugăciuni, întredeschisă. N-are nevoie s-o deschidă mai mult. Citește "din 2 în 2". Probabil că a citit-o de foarte multe ori. E soioasă. Ridică privirea și face mărunt din buze, cu ochii privind în gol peste umărul persoanei din fața lui. Știe pasaje întregi pe dinafară. Cred că o recită în gând.

Persoana din fața lui, în dreapta mea, e o doamnă scundă, cam pe la vreo 35 de ani. Ușor obeză. Blondă, păr lung, strâns în coadă de cal. Stă cu fața la ușa metroului. Răsfoiește un ziar de scandal. Ajunge la mijlocul ziarului, unde zace un articol despre fosta gimnastă Corina Ungureanu. Nu văd titlul. Văd o fotografie cu campioana, cu țâțele goale, lăfăindu-se pe hârtia de ziar... Probabil de pe vremea când a pozat în revistele pentru babalâcii băloși din Japonia...


Tânărul bisericos amuțește. Buzele nu i se mai mișcă. Gura îi rămâne ușor întredeschisă. Privirea i se blochează pe fotografia color cu ditamai sânii și cu chiloțeii coborâți până la limita smocului pubian. Timp de câteva secunde, tânărul n-are nicio reacție. Contemplează... Apoi, brusc, lasă capul în jos și își îndeasă șapca pe cap, trăgând de cozoroc aproape să-l smulgă, cât să nu mai vadă ispita din față. Își reia litania cu și mai mare râvnă.

Ptiu, ispită!!!

4 comentarii:

Dora spunea...

ha ha ha ha ha ha. m-am amuzat teribil.

roryta spunea...

mamăăă... da' ce poză sexy! :)

Amedeo Ene spunea...

Este exact fotografia la care ma refer mai sus... :)

Anonim spunea...

eu vroiam o poza cu tanarul, asa, cc ca sa-i vad sapca! hahaha