marți, 4 mai 2010

Mi-e dor de tine...


E 5:12 dimineața. Mai e până sună ceasul... Dacă nu scriu acum ce am visat, mai târziu o să se risipească amănuntele...

De Mălina Olinescu m-am îndrăgostit la prima vedere, încă de când am văzut-o la "Școala Vedetelor", prin 1995, cred, cu "Unde ești, noapte albastră?". M-a fermecat nu doar cu vocea ei, ci și cu drăgălășenia, cu zâmbetul, cu ochii...

M-am bucurat când a început să câștige premii la Mamaia. Nu erau suficiente premii pentru ea...

La "Cerbul de Aur" a fost magnifică. Îmi amintesc că a cântat "Mi-e dor de tine" și "Ready For You".


Malina Olinescu - Ready for you
 
 



(aproape nimeni nu știe că ea a avut un excelent album de debut, înregistrat integral în limba engleză...). Nu i-au dat decât locul I. Merita trofeul.
Am urmărit-o cu inima în gât cântând "Eu cred" la Eurovision. România venea și atunci tot din ghetoul Europei și asta era tot ce conta pentru telespectatorul european.
După aceea a venit cel de-al doilea album. Am uzat caseta aia amărâtă...
Apoi, din ce în ce mai puțin... Câte o apariție pe ici, pe colo, la câte un post de televiziune, din ce în ce mai rar, doar din când în când un interviu sau o mică știre în vreun ziar... S-a căsătorit... Am suferit... A divorțat... M-am bucurat... Ce mizerabil și egoist sunt...

De curând am văzut-o la "Happy Hour" și la "Dansez pentru tine", în trupa de acompaniament a lui Călin Geambașu. Mălina - în trupa de acompaniament a altcuiva... Atât de puțin...

În visul meu de adineauri sunt undeva, într-un club... Se înregistrează o emisiune de televiziune. Elena Cârstea răspunde la niște întrebări, apoi Cotabiță... Fasoane, aere, talente... Îmi plac amândoi foarte mult, dar de ce trebuie să fie atât de nesuferiți uneori? Apoi mă mut la o masă... Aglomerație, agitație, fete... Mirela Zeța, simplă, nemachiată, frumoasă, tăcută, retrasă... Andreea Grămoșteanu, mai tăcută și mai calmă decât la "Occhio Show"... Și deodată întorc capul și o văd pe ea... MĂLINA OLINESCU... Încerc să îi spun ceva inteligent, interesant, dar sfârșesc prin a mă bâlbâi... Îi spun că am tot căutat-o, că am urmărit-o, că îmi place, că este extraordinară, că aș vrea măcar o adresă de mail... Mi-o spune, dar o uit în clipa imediat următoare... Când o rog să repete, renunță... O fi crezut că sunt vreun obsedat sexual și că nu mai scapă de mine...
E 5:40. Între timp a sunat și ceasul... Se luminează. Zarea e roșie... Mi-e dor de tine...

8 comentarii:

Anonim spunea...

dragul meu, ai ramas aceeasi persoana sensibila si calda pe care o cunosc. ma bucur ca nu te-ai schimbat! Mari

Amedeo Ene spunea...

Pentru cei interesaţi de Mălina, postez un link foarte interesant.

http://chisinau.ch/load/muzica_romaneasca/usoara/malina_olinescu_ready_for_you/29-1-0-5593

Catalin spunea...

foarte frumos, imi place... e ceva special, deosebit si sentimental...

Ida spunea...

Frumos... Si mie mi-a placut enorm Malina, mai ales la Eurovision, unde mie mi s-a parut perfecta vocal (o si inregistrasem audio de la TV).

Amedeo, sa nu te paraseasca prea curand aceasta pasiune, muzica, pentru ca e reconfortant sa vezi un barbat incantat de frumos.

Amedeo Ene spunea...

Multumesc mult pentru cuvinte... :)

Ida spunea...

You're welcome, dar nu eram doar amabila, ci le ziceam asa, pe sleau... Nu vad de ce sa nu-mi exprim gandurile asa, "raw", in forma in care imi vin... Si daca asta credeam despre tine si muzica, asta am zis.


Sa fii iubit.

Anonim spunea...

she is incredible amedeo!a fantastic voice, thankyou for introducing me to her music xxxx

Amedeo Ene spunea...

Yes, she IS incredible! Such a shame she doesn't sing anymore... Maybe she'll change her mind... I hope so...