marți, 8 februarie 2011

Odă prietenului meu


Mi-e destul de greu să vorbesc despre asta... Nu pentru că este vorba despre ceva destul de personal, cât mai ales pentru că mi-e greu să găsesc cuvinte potrivite pentru a vorbi despre un om pe care îl admir, cu care mi-aș dori să semăn, ori de la care îmi doresc să învăț cât mai mult. Pe scurt, un model pentru mine...

Mă simt binecuvântat și norocos pentru prietenia pe care mi-o dăruiește în fiecare zi. Chiar dacă trăiește atât de departe, încât, după ani de zile, încă nu ne-am văzut niciodată, mi-e aproape în fiecare zi. E-adevărat, astăzi, comunicarea nu mai e o problemă. Mailul, sms-ul, telefonul, încă și scrisoarea uneori, aduc mereu gândul, cuvântul. E drept, nimic din toate astea nu țin locul unei îmbrățișări sau unui zâmbet atunci când ai mai multă nevoie de ele decât oricând. Însă certitudinea unei vorbe bune, siguranța prezenței sale „acolo”, pentru mine, în orice moment, dar mai ales garanția unui sfat sincer, uneori tăios și crud, dar întotdeauna doritor de mai bine pentru mine, sunt comori pe care nu le poți înlocui cu nimic.

Prieten drag, ÎȚI MULȚUMESC!

Barbra Streisand - Stranger in a strange land

Asculta mai multe audio pop

Un comentariu:

Anonim spunea...

beautiful amedeo xxx