duminică, 22 mai 2011

Cum mi-am petrecut sfârșitul lumii... (Sau cum să faci bani pe spinarea proștilor)


Mi s-a părut incredibil că americanii au înghițit din nou gălușca sfârșitului lumii! De parcă nu mai luaseră țeapă și de la alți fanatici religioși și tulburați mintali... Cu toate acestea, acum nu vorbim despre un boșorog senil, așa cum cred unii, ci de un moș foarte abil... Sub pretextul că banii (donați de credincioșii dornici de iertare a păcatelor) se duc toți în afișe, pliante, cărți și panouri, care invită la pocăință în așteptarea celei de-a doua veniri a lui Isus pe pământ, se ascunde o afacere de peste 70 de milioane de dolari. Trecând peste faptul că „onorabilul” domn Harold Camping nu explică niciodată și nicăieri la ce-i mai trebuie atâția bani, dacă tot vine sfârșitul lumii, trebuie spus că firma pe care o conduce, „Family Radio”, afișează fonduri de numai 1,5 milioane de dolari... Restul, la blat, desigur, pentru uz personal, să nu-l prindă pe boșorog sfârșitul lumii nepregătit...

Ce mi se pare foarte interesant este că panourile cu „Judgment Day on May 21st”, care au apărut și în România, menționează într-un colț și site-ul postului de radio prin intermediul căruia acest Camping își face mendrele de mare predicator și prezicător... Dacă arunci o privire și pe site-ul respectiv, înțelegi rapid că proprietarul dorește să intre foarte curând și pe piața media din România... La o privire mai atentă pe site, poți să afli și de ce urma să vină sfârșitul lumii azi-noapte: Mândria homosexuală!!! Orice alte comentarii mi se par inutile...

Mi s-au părut foarte interesante alte câteva amănunte... Printre toate elucubrațiile debitate de acest pensionar, precum și de adepții lui, se spune că acest nou sfârșit al lumii urma să se producă în noaptea care a trecut, când un număr restrâns de credincioși vor fi fost ridicați la cer, restul, nenorociții de păcătoși, vor fi lăsați aici să se chinuie până pe 21 octombrie... Una la mână: nicio agenție de știri, niciun ziar și niciun post de televiziune nu au raportat până acum niciun fel de răpire sau ridicare la cer... Doi: 21 octombrie nu-mi pare decât o încercare penibilă de a mai trage de timp, în așteptarea unui nou cutremur major petrecut pe undeva, pe glob, a unui uragan sau a mai știu eu ce altceva, de care adepții lui Camping să se agațe ca de o dovadă că au avut dreptate... Trei: Acest Harold Camping nu a fost astăzi de găsit. Să credem că a fost ridicat la cer ori că s-a ascuns în vreo insulă paradisiacă, aici, pe Pământ și nu în Rai, unde se desfată cu fecioare și cu de-ale burții, pe banii proștilor?...

P.S. M-am uitat pe fereastră, dimineață, când m-am trezit... Nici picior de sfârșitul lumii... Era un soare minunat de duminică, așa cum nu am mai văzut de multă vreme...




Un comentariu:

Anonim spunea...

well written as always... and we all get to live another day :) x