marți, 13 iulie 2010

Liber!


Sunt un om liber! Am renunțat la toate jocurile pe care le jucam pe Facebook!

A fost mai întâi Farmville... Vă amintiți de nebunia de la început? Căsuțele, culturile de cereale, flori sau legume, apoi copacii, porcii, găinile... Mă ronțăia invidia când vedeam cât de avuți erau unii (mulți) din vecinii mei... Eu eram la coada listei! Încet, încet, am început să urc, mi-am luat combine și secerători, totul mergea mai repede, dar aveam nevoie de combustibil... A trebuit să umblu pe la vecini, să le fertilizez terenurile, să capăt mai multe puncte... Mi-am luat și-un câine, dar uneori cam răbda de foame, pentru că nu aveam întodeauna ce să-i dau de mâncare, invidioșii de vecini nu vroiau să-mi trimită oase... Apoi am văzut că dacă aș cultiva numai fasole, aș avansa mai repede. Dar aveam nevoie de teren arabil din ce în ce mai mare. Așa că am desființat toți copacii, toate grajdurile și cotețele, am mâncat toate animalele și am extins terenul pentru culturi... Când să ajung primul pe listă, hop!, mi-a sărit în față o bulgăroaică, de care n-am mai scăpat!! Timp de o săptămână întreagă mi-a făcut în ciudă, era tot timpul în fața mea cu câteva puncte! La naiba, te aranjez eu!! Nu știu ce s-a întâmplat, dar o săptămână n-a mai apărut, apoi am văzut că și-a schimbat poza de la profil și și-a pus una în rochie de mireasă... Ei, cât a fost ea plecată în săptămâna de miere, n-a mai avut timp de Farmville... Și-am lăsat-o în urmă... Am ajuns la nivelul 75. Da, și??...

Între timp, de curiozitate sau de gura prietenilor, m-am băgat în alte 7 jocuri: Caffe World, Social City, Treasure Isle, Zoo paradise, Zoo World, Bubble Island și Frontier Ville. GATAAAAA!!!! I-am anunțat pe toți că mă las, m-a durut un pic, dar de azi sunt UN OM LIBER! Ce ușurare! O să am mai mult timp pentru mine de acum încolo... Nu îmi mai mănânc aiurea 2-3 ore pe zi din viață. Sunt atâtea lucruri importante și frumoase de făcut...

Dacă și voi jucați, lăsați-vă. Luați-vă o viață. E frumoasă.

P.S. Nici poză de adio nu i-am făcut lu' Farmville!!...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Is this working?

Anonim spunea...

deo...esti foarte tare :)...si eu am renuntat la jocurile de pe facebook...tot cau ferma m-am chinuit si eu luni bune, nu mai aveam timp de nimic :))...dar...mi-am luat o viata intre timp...si e chiar frumoasa :)mari

Reli spunea...

foarte, foarte tare m-a amuzat postul tau!rad de una singura in bucatarie dar imi dau seama ca e un fel de rasu'-planu'pentru ca sufeream de aceeasi boala...eu momentan doar am abandonat si atat...nu ma indur sa sterg tot...desi, recunosc, viata are un singur sens...INAINTE!

Anonim spunea...

Remarkable! Its in fact amazing article, I have got much clear idea on the topic of from this
piece of writing.