duminică, 25 iulie 2010

De tine nu-mi mai este dor...


De tine nu-mi mai este dor!
De ce să-mi fie dor de tine
Când ai plecat, uitând de mine
Cu un surâs nepăsător?
Doar vara când, spre cuibul lor,
Văd rândunelele cum zboară,
Îmi iese-n cale dorul iară,
Dar mi-l înfrâng... şi nu mi-e dor!

De tine nu-mi mai este dor!
Doar iarna, când stau la fereastră,
Şi tot privesc pe strada noastră,
Cum fulgii se astern uşor...
Cand văd al iernii alb covor,
Pe care tu nu vii spre mine,
Îmi sting văpaia de suspine
C-un cântec vechi... şi nu mi-e dor!

În orice zi, când văd mereu,
Trecând câte-un baiat şi-o fată,
Mă-ncearcă dorul iar, deodată,
Dar îl gonesc, deşi mi-e greu!...
Şi noaptea, când încetişor
Oftez, dar somnul nu mai vine,
Te port în orice gând pe tine,
Şi poate plâng... dar nu mi-e dor!

Florentin Delmar - Aurel Felea – Ioana Radu




2 comentarii:

Anonim spunea...

amedeo,such a beautiful poem xxx

Amedeo Ene spunea...

Yes, it is beautiful. And it's one of the songs I love most.