sâmbătă, 23 aprilie 2011

Sărbători fericite!



Începe iar nebunia cu mesajele de Paşti. Pe sms, pe Messenger, pe mail, pe Facebook... Mă isterizez, pentru că 99% din ele sunt trimise aşa... „Hai să scăpăm şi de grija asta... S-o bifăm şi p-asta...” Am primit deja poveşti rimate sau în proză despre iepuraşi, ouă înroşite, mieluşei, sărbători fericite, armonie, Învierea Domnului, speranţă, iubire şi toate celelalte... Cel mai rău mă isterizează că azi, la 10:27, cu aproape 14 ore înainte, mi se trimite pe telefon „Cristos a înviat!” Iar peste toate, „Paşte fericit!” Îmi sună deja aproape ironic, batjocoritor, ca o invitaţie în faţa blocului, să pasc o gură, două, de iarbă verde, proaspătă... De ce nu mai ştie aproape nimeni că, de fapt, se spune „Paşti”? E drept, n-o să-şi bage nimeni limba între măsele ca să spună „Paşti”... De aceea prefer să vă urez tuturor „Sărbători fericite!”

Un comentariu:

madalina ionescu spunea...

Sărbători Fericite!

Treaba cu "Paste fericit" o interzice foarte ferm Codul bunelor maniere. Cred ca din cauza omofoniei cu imperativul pentru vaci si capre :) Ai dreptate, asadar! Sa dam telefoanele pe "liniste" pana maine seara :)