luni, 12 noiembrie 2012

Sunt tată!!!


Să-mi cadă telefonul din mână, azi, când am primit, de pe un număr de Vodafone, următorul sms: „Tata te rog sa imi incarci cu 10 euro numarul asta de cosmote: 0767......” Mă uit la numărul de la care a venit mesajul... Mă uit o dată, mă uit a doua oară... Nu recunosc numărul... Ori e o greșeală, ori vrea cineva să-mi facă o farsă... Habar n-am. Îi răspund că trebuie să fie o greșeală, să știe copilul că nu l-a nimerit pe taică-său și să mai încerce, poate chiar trebuie să comunice.


Peste vreo două ore, același mesaj: „Tata te rog sa imi incarci cu 10 euro numarul asta de cosmote: 0767......” Măi sa fie, insistă! Mă gândesc o clipă... Din câte știu eu, nu am copii! Sau, cel puțin, nu mi s-a adus la cunoștință până acum! Până să-mi adun gândurile, mă trezesc cu același mesaj! Intru în joc și îi scriu: „Iar? Păi nu ți-am mai încărcat mai devreme?” După câteva minute, vine și răspunsul: „Tu cine esti.” Aaaaa, copilul ăsta se obrăznicește! Încerc să nu mă enervez și îi amintesc: „Tatăl tău, nu?” „Depinde.ce varsta ai.”, îmi scrie. În pizda mă-tii de copil, după ce că ești tupeist, nici nu scrii corect! Îi răspund: „Aaa, îți alegi tații după vârstă? Și eu care credeam că îi alegi după cei 10 euro credit pentru telefon... Oricum, dacă vrei să-ți fiu tată, trebuie să facem niște lecții la limba română, văd că nu stai bine cu ortografia...”

După asta nu mi-a mai scris. Stau și mă gândesc acum... ce tată denaturat am fost... Mi-am alungat unicul copil! Și era gata crescut, știa să scrie, să citească...

Un comentariu:

Anonim spunea...

this makes me smile! :)