marți, 11 septembrie 2012

9/11 – Unde erai pe 11 septembrie 2001?


E un gând care îmi trece prin minte în fiecare an, pe 11 septembrie... Momentul în care cel de-al doilea avion plonja într-unul dintre turnurile gemene de la World Trade Center... L-am văzut în direct.

Mă aflam în Constanța. Eram pe stradă, cu Andreea. O ploaie torențială ne-a udat până la piele. Radu m-a sunat si mi-a spus: „Ce faci, unde ești? Ai văzut ce se întâmplă în America? A început cel de-al treila război mondial!” „Ei, prostii!”, i-am spus. Am intrat in mallul din centrul orașului. La ultimul etaj, zeci de televizoare erau deschise pe ProTV, care prelua CNN-ul în direct. Pe burtieră scria: „Atentat terorist la New York. A început cel de-al treilea război mondial?”.

În afară de 11 septembrie 2001, nu cred că mai există vreun eveniment despre care să îmi aduc aminte cu atâta precizie unde mă aflam, la ce oră şi cu cine, în momentul în care s-a petrecut. Restul... îl cunoașteți.


Niciun comentariu: