miercuri, 19 septembrie 2012

+1 Adaugă prieten


Primesc numeroase cereri de prietenie pe Facebook. Cel puțin una în fiecare zi. Prietenii, colegii din școlile și joburile prin care am trecut până acum, cunoscuții, i-am adunat aproape pe toți în lista mea și am fost de fiecare dată încântat să îi am aproape și în acest fel. Ori să îi regăsesc cu ajutorul Facebook-ului, în unele cazuri, după mulți, mulți ani. Pe alții, persoane publice, oameni pe care îi admir și nu i-am cunoscut niciodată personal sau oameni cu care am interacționat în vreun grup, prin comentarii sau aprecieri, i-am rugat, printr-un mesaj, să îmi accepte cererea de prietenie, pentru un motiv sau altul. Așa mi s-a părut civilizat, de bun simț. De aceea, aproape că începe să mă irite când o persoană complet necunoscută mie crede că printr-un simplu click pe „+1 Adaugă prieten”, așa pe mutește, poate intra direct în viața mea, fără măcar un „Mulțumesc”, după ce a primit acceptul...


4 comentarii:

Monica spunea...

Hah, eu nu astept multumiri dar macar un mesaj de tipul ”Ce mai faci, imi pare bine sa te (re)gasesc!” Dupa care, daca am si un moment de paranoia, imi imaginez cu numitul/numita mi se doreste a fi prieten/a pentru a-mi rascoli trecutul expus (nu e cazul meu) pe reteaua sociala.

Anonim spunea...

Very awesome blog !! I couldnt have wrote this any better than you if I tried super hard hehe!! I like your style too!! it's very unique & refreshing…

Anonim spunea...

Surely a perfect piece of writing! We've book marked it and sent it out to all of my friends since I know they'll be intrigued, thank you very much!

Anonim spunea...

Just wish to say your article is as surprising. The clearness in your post is just great and i can assume you are an expert on this subject. Well with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the rewarding work.