sâmbătă, 29 septembrie 2012

Definitv

Azi s-au împlinit exact 6 ani de când a dispărut, la numai 30 de ani, una dintre cele mai frumoase voci neștiute ale lumii, Jan Werner. Am postat pe YouTube, încă înainte să răsară soarele, ultima din cele patru înregistrări video ale participării lui la ediția din 1995 a Cerbului de Aur. Este exact cântecul pe care l-a cântat la câteva momente după ce a câștigat premiul al doilea la secțiunea Interpetare. Avea 19 ani.

Înregistrarea asta nu a mai fost difuzată nicăieri în lume din acea seară. Până azi. Mă mir și acum ce voce crudă avea și, totuși, cât de frumoasă! N-a studiat niciodată muzica. A fost un autodidact. Și a fost cel mai aspru critic al propriei sale voci... Nu mai intru în amănunte, am mai scris despre asta.

Acum nu mai am nimic neștiut de împărțit cu restul admiratorilor săi. E ca și cum tot ce mai aveam de spus despre el, am spus, astăzi, definitiv...

Un comentariu:

Unknown spunea...

And I thank you for introducing me to his music... still with us in so many ways...