sâmbătă, 26 martie 2011

Ora Pământului



Anul trecut, în „Ora Pământului”, am stins toate luminile din casă, am oprit televizorul și calculatorul și am învățat Sudoku. Anul acesta, am vrut să merg în centrul Bucureștiului, la Ateneu, să văd cum se sting luminile și să ascult concertul programat acolo. Până la urmă am rămas acasă, am deconectat tot ce se putea deconecta și am petrecut „Ora Pământului” reascultând câteva din cântecele mele de suflet. Doar câteva, cât a putut să cuprindă o singură oră. Ca să le fi putut asculta pe toate, aș fi avut nevoie de, probabil, luni în șir, în care să nu fi făcut altceva. Or ultima dată când mi-am permis un lux ca ăsta a fost... înainte de a merge la grădiniță... Ar fi nevoie de multe „Ore ale Pământului”... De dragul Pământului, al muzicii și al nostru...





Earth Hour 2011: Beyond the Hour from WWF on Vimeo.


2 comentarii:

Anonim spunea...

as always, read with great interest amedeo, and the music :)))) xxx

Dora spunea...

Both sides now... what a song!