sâmbătă, 1 martie 2014

Pe scurt despre mai nimic. Selecția națională Eurovision 2014


Despre Selecția națională Eurovision 2014. Pe scurt.

"Miracle" - Paula Seling și Ovi
N-am reținut decât vocaliza Paulei din a doua parte a cântecului. Mai slab decât "Playing With Fire", de acum câțiva ani.

"Despre mine și ea" - Bere gratis
De la "Nopți albastre", nimic important, după părerea mea, de la Bere gratis. Nimic nu mi-a atras atenția nici în seara asta. Același șablon, nimic surprinzător.

"Unpredictible" - The dAdA
Cântecul n-a fost rău, dar nici nu m-a dat pe spate. Mai mult mi-au atras atenția scamatoriile iluzionistului.

"You Know" - The Zuralia Orchestra
Să-mi fie iertat, n-am mai auzit de această formație. Și zău că nu-mi pare rău, n-am pierdut nimic.

"Kind of Girl" - Vizi
Un cântec de mijloc de top. Top 40. Păcat de voce, că îl duce. Și merita un cântec mai bun.

"Hearts Collide" - Anca Florescu
Un cântec drăguț, interesant orchestrat. Dar îl ții minte după ce ieși din sală? Dacă și-ar fi controlat vocea așa cum ar fi trebuit, chiar ar fi sunat bine... Păcat.

"Fiorul iubirii" - Silvia Dumitrescu
M-am bucurat să o aud din nou cântând pe Silvia. Dar ceva n-a mers... Sună prea a anii '80?

"Letting Go" - Renee Santana feat. Mike Diamondz
Repet întrebarea: poți fredona așa ceva după ce ieși din sală?

"Breathe" - Ștefan Stan feat. TeddyK
Un cântec bun, dar îi lipsește acel... ceva, care să mă cucerească.

"Dacă tu iubești" - Naomy
A fost singurul cântec pe care l-am ascultat de mai multe ori după ce a afișat TVR-ul lista celor 12 piese. Pentru că îmi place mult, așa cum sună în versiunea de studio. Pe scenă, nici Naomy, nici cântecul nu au sunat bine deloc. Iar la Eurovision se cântă pe bune! Sunt dezamăgit...

"One More Time" - Vaida
Nimic de remarcat. Plictisitor până la capăt.

"Hardjock" - Șăl
Când există pe lumea asta Zdob și zdub, de ce să ne mai batem joc de răbdarea telespectatorilor???

Nu mai aștept rezultatul final, chiar nu-mi pasă, nu prea e mare lucru de ales. Mai spun doar atât:
1. Nu am înțeles de ce s-a vorbit mai mult despre Cerbul de aur decât despre Eurovision.
2. Cântecele nu au avut un show al lor. Cântăreții au venit, au cântat și au plecat.
Concluzie: Încă un an pierdut degeaba.

Bună pace, noroc bun!

Niciun comentariu: