vineri, 9 mai 2014

Eurovision 2014. Danemarca. Semifinala II


Hai și cu Semifinala II!

1. Malta – Vine de fiecare dată cu cântece frumoase, mai ales balade... De data asta e ceva ritmat. Am notat vocea foarte bună a solistului și „chitara” lui ciudată. Un soi de country. Maltez. Drăguț, plin de energie, dar n-aș putea să-l fredonez. Next!

2. Israel – Energia crește. O evreică sexoasă. Rock. Voce dură. Atât. Nu vreau să-nvăț melodia asta.

3. Norvegia lui Jan Werner – Pian. Urale. Un viking enorm, cu barbă, cercei, tatuaje, curele de piele. Baladă. Excelentă baladă! Excelentă voce! Acum înțeleg uralele... Mi-ar plăcea să mai ascult o dată. În finală, sper...

4. Georgia – Niște ciudați, la prima vedere. Parapantă. Un cântec aproape... dezordonat. Cum or fi câștigat ăștia selecția națională de la Tbilisi? Asta-i tot ce-au avut mai bun anul ăsta?

5. Polonia – Aaa! Ce costume frumoase! Păcat de ele!... Hip-hop în polonă... Înțelege dracu' ce spun astea acolo! Mă concentrez pe frumusețea combatantelor... Mmm!... Cum bate asta... untul, cred... :) Astalaltă spală rufele... la râu, presupun... :) Eu pot să-ți ușurez viața, fato, am mașină automată de spălat! Hai, mai stați, nu plecaaați!... :(

6. Austria – Ei, iată, în sfârșit, atracția târgului, „struțo-cămila”! Nici femeie, nici bărbat, și femeie, și bărbat! Sigur va avea mare succes cu găselnița asta! Vocea e mai degrabă de adolescent, o voce în schimbare... O, Doamne! O femeie frumoasă, e drept, dar cu o barbă consistentă! Ori un bărbat cu țâțe, cu rochie și machiat ca o femeie, de scenă! Mă concentrez cu greu pe cântec... Naomi, poți sa-ți rozi liniștită toate unghiile de invidie, inclusiv de la picioare! Dumnezeule!!!...

7. Lituania – Hai, să vedem și-o femeie adevărată și normală, fie ea și dură, accept! Dar asta-i tot. Mult negru, curele, latex... O rochie n-ai găsit și tu în tot șifonierul? Că frumoasă ești... Aștept cu nerăbdare numărul următor.

8. Finlanda – Am așteptat degeaba... Ori sunt eu de modă veche, ori muzica pe care o fac și o ascultă tinerii de azi e prea zgomotoasă pentru gustul meu...

9. Irlanda – Pfuuu!!! Ce voluptoasă!!! La capitolul voce stă cam ușurel. Parcă nici nu se aude suficient de puternic, de bine... N-are suflu? Din plămânii ăștia??? Cântecul – genul ăla pe care-l uiți imediat ce l-ai ascultat. În rest, vioară și doi dansatori tradiționali. Cam puțin...

10. Belarus – Vine cu Cheesecake. Aveți grijă ce cântați, ce spuneți și cum, sunt leșinat după cheesecake! Hm!... Bun cântecul ăsta, vreau să-l mai aud o dată! Și jmekerul ăsta cântă bine!

11. Fosta Republică Iugoslavă a Macedoniei – Și ăștia au muzică frumoasă de obicei... Ce coafură interesantă... :) În rest... Îmi pare rău, anul ăsta, nu-mi spune nimic Macedonia.

12. Elveția – Parcă-i „Album duminical”. :) Singurele părți mai acatări au fost când nu a cântat solistul, partea cu vioara și partea cu toba. Next!

13. Grecia - Cu excepția anului în care a cântat Loukas Giorkas, grecii au venit cu aceeași eternă rețetă „țopăită”. Îi asculți la radio și nici nu-i auzi. În rest... gimnastul la trambulină și cam atât. Câți or vota pentru chestia asta?

14. Slovenia – Flaut. Rochie albastră. Albastră, toată scena. Frumos albastru. Frumoasă voce, cântec bun. Mi-ar plăcea să-l aud și-n finală...

15 . România – Ai noștri. Cântecul îl știm, punerea în scenă, o știm și pe ea. De văzut dacă Paula trece cu bine de nota aceea lungă, întinsă pe mai multe game... Îmi aduc aminte de mizeriile scrise despre ea de cei de la „The Mirror”... Urale. Se aude din public „Paula! Paula”! Holograma. Ai noștri par ok. Pianul circular. Nota „aia”, cântată perfect. Show-ul, cam sărăcuț, simpluț. Dar măcar au trecut cu bine de scenă. Doamne-ajută!

În pauză, Conchita Wurst (Cârnat, adică...) e promovată masiv. Nu știu dacă la modul serios sau e doar o ironie...


Se anunță calificații. Elveția (!), Slovenia (ok!), Polonia (!), ROMÂNIA!!!, Norvegia (yesss!), Grecia (pentru ce???), Malta (fie!), Belarus (foarte bine!), Finlanda (zgomotoșii???) și Austria (de ce mi-era frică n-am scăpat... SIGUR nu a fost aleatoriu anunțată ultima! pentru show...).

În finală, îmi propun încă de pe acum, nu vreau să mă enervez...

Un comentariu:

Iordache A. spunea...

Semifinala II. Eram sigur ca vom intra in finala!
1.Malta- frate, nu mai zambi, te rog, ca n-am bani de alt televizor. Melodia e tipic malteza la ESC in ultimul timp: tot felul de cantecele si personaje care iti rad in camera fara rost; multa zbenguiala in sunet, dar asta ,,zambaret" are voce buna.
2.Israel- tara mea preferata in general, dupa ROU! Mare pacat ca n-a intrat in finala. Fata e pe picoarele ei solide. Dansatoare f frumoase.
3.Norvegia- domnului i se rupe sufletul pe scena. Mare si sensibil. Piesa e plictisitoare. 3 minute care au trecut tare greu.
4.Georgia- ca de obicei, aceeas prezenta penibila.
5.Polonia- frumusetea de dinaintea cosmarului. ,,Carpe diem" am spus. Melodia e originala, ca si spectacolul, insa nu ma atrage. Polonia nu are o cultura foarte captivanta.
6.Austria- ,,Pentru sanatatea dvs. schimbati canalul pentru aproximativ 3 minute!". Alta Dana International. Eu chiar am schimbat postul. Nu voiam sa mi se faca rau cu creatura asta. Mi-a fost de ajuns ca prezentatoarea il tot baga in seama. N-am ascultat melodia, nu ma pronunt, deci!
7.Lituania- aduce putin cu ,,Captain Jack - Drill Instructor"
Cat de cat buna ideea spectacolului, culorile frumoase, mult latex si e urat.
8.Finlanda- melodia e acceptabila, nu extraordinara. Tipicele si nelipsitele trupe de rockarasi care vor sa se lanseze in muzica si apoi ...dispar in miile de astfel de grupuri.
9.Irlanda- macar nu mai sunt gemenii aceia obsedanti. Tipa seamana cu Dorina Florea de la TVR. Piesa e banala, nu convinge. Dar dupa aspect parca ar reprezenta Egiptul Antic, nu Irlanda.
10.Belarus- iarasi o piesa banala. Nimic nou...un alt Doni Montel din Lituania, 2012. Numai ca mai multa lume pe scena.
11.Macedonia- lipseste ESMA!!! Femeia asta seamana si la chip si la voce cu PINK. Meloda e bunicica, merita finala!
12.Elvetia- melodie linistitoare. Trupa are acelasi format ca cel al Maltei, Finlandei, Islandei... ce face unul o data, face restul catia avni dupa. Nu stiu cine au fost primii, dar in fiecare anu sunt 2-3 astfel de grupulete.
13.Grecia- nu ma pot hotari cine-i mai bun: ei sau suedeza? Mama ce spectacol. Numai INNA mai face o asa atmosfera la concertele ei. Clar melodie de vara si cred ca va fi si la noi la radio (daca va avea loc de AlexVelea Fratiwer, cu aceeasi melodie de n ori pe zi). Am observat ca cei 2 aveau mari emotii, tremurau vocile. Sodoma a venit in mumar gretos de mare in sala. Ei erau cei mai fericiti la creatura austriaca (cred) si la greci. Ar trebui sa se inventeze un test de depistare a acestor indivizi si sa nu mai aiba acces nicaieri pt. ca pervertesc.
14. Slovenia- vesnicele piese lente si banale ale lor in care numai fosta Yugoslavie mai intelege ceva. In rest, Europa moare de plictiseala! Aceleasi povesti cu zane ilustrate pe scena.
15. Romania- cei doi (Paula&Ovi) cred ca sufera de atentie. Cum nu-i mai baga nimei in seama, hop la ESC. Mult mai slabi ca in 2010. Paula nu mai e atat de slaba, acum parca e o purcica (iertati expresia!). Vocile bune, spectacolul nu prea a fost prezent. Au bagat in cadru si ochiul lui Horus cand canta Ovi la pian. Nu inteleg de ce era nevoie de voci de fundal cand ele spun de 3 ori ,,miracol". Imbratisari, strans de mana si aroganta lui Ovi. N-aveam cum sa nu trecem. Preconizez un loc 10 sau 18 pentru noi (locurile astea leintuiesc eu).