sâmbătă, 27 octombrie 2012

Ciao, Gianni! Grazie!


Am crezut că peste 50 de milioane de discuri vândute, 18 filme, proiectate cu sălile pline, 1.300.000 de euro ca să prezinți San Remo 2012 și o viață întreagă trăită cu nenumărați fani la picioare, mai ales femei, te îndreptățesc să te comporți ca un fițos. Am avut surpriza să descopăr un Gianni Morandi cu bun simț, aproape modest, cald. Un profesionist nu doar pe scenă, ci și în afara ei. Inclusiv în ale televiziunii. Colegii mei știu la ce mă refer...

Nu am făcut poze cu Gianni Morandi cât s-a aflat la Realitatea TV. Pentru mine era mai important că el a venit la noi. Și mi-am dorit să fie o discuție interesantă, pentru toate româncele care au făcut din el un idol, pe vremea când erau tinere, iar el le rupea inimile cu „In ginocchio da te”. Printre ele, și mama mea, care a plâns pe durata întregului interviu.

La final, l-am rugat să îmi acorde un autograf pe un cd de-al lui, pentru mama. A scris: „A IOANA, con affetto. Gianni Morandi, 2012.” Mi-a strâns mâna. „Ciao, Amedeo!”, mi-a spus. „Ciao, Gianni! Grazie!”









Un comentariu:

Unknown spunea...

A great moment for you.. :) K